۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان خبرداد؛

افتتاح ۶ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان در هفته دولت

افتتاح ۶ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان در هفته دولت

زنجان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان گفت: ۶ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری این استان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن حسینی روز شنبه، با اشاره به برخی پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: ۶ پروژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در ایام هفته دولت با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به پروژه بند کنترل سیل و رسوب «رضا آباد»، تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با هدف کنترل سیل و رسوب و کاهش خسارات آن به باغات و تأسیسات زیر بنایی پایین دست ساخته شده است.

وی ادامه داد: همچنین پروژه بند کنترل سیل و رسوب «بهرام بیگ» با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال احداث شده و در این ایام افتتاح خواهد شد.

حسینی افزود: پروژه‌های بند سنگ و ملاتی «سهرورد»، «زاغه‌لو» و «بلند پرچین» به ترتیب با اعتبار ۳۰، ۱۸ و ۹ میلیارد ریال با هدف کنترل سیل و رسوب و تقویت منابع آب احداث شده‌اند، افتتاح خواهند شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به پروژه آبگرمکن خورشیدی «ابراهیم آباد»، گفت: همچنین این پروژه هم با اعتبار ۷ میلیارد ریال و با هدف تبدیل سوخت‌های فسیلی به انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، افتتاح می‌شود.

کد خبر 5870939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha