۷ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۵

مدیرعامل شرکت برق اردبیل خبر داد؛

برق دار شدن آخرین روستای بدون روشنایی در اردبیل

برق دار شدن آخرین روستای بدون روشنایی در اردبیل

اردبیل- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت آخرین روستای بدون برق استان اردبیل در هیر از نعمت برق و روشنایی بهره مند شد.

حسین قدیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت برق رسانی به روستای داش بلاغ از توابع شهر هیر افتتاح شد تا با احداث ۴.۴ کیلومتر شبکه و یک کیلومتر خط انتقال و نصب یک دستگاه ترانس و پست هوایی به قدرت ۵۰ کیلوولت آمپر آخرین روستای بدون روشنایی اردبیل از نعمت برق بهره مند شوند.

وی احداث خط فشار متوسط به طول ۴ هزار و ۴۰۰ متر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: احداث خط فشار ضعیف به طول یک هزار و ۷۰ متر نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای برق دار شدن این روستا ۳۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال بوده تا اهالی این روستا از نعمت روشنایی بهره مند شوند.

قدیمی گفت: با افتتاح این پروژه برق رسانی ۱۰۰ درصد روستاها و شهرهای استان اردبیل از این نعمت بهره مند شدند تا با رعایت الگوی مصرف بتوانند از فرصت روشنایی استفاده کنند.

وی بیان کرد: با گذشت دو ماه از تابستان و فصل گرما ما کمترین ناپایداری برق را در تابستان امسال شاهد بودیم و در گذر از آخرین ماه تابستان نیز انتظار بر همکاری و همراهی بیشتر مشترکان در مصرف بهینه برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه برق رسانی به روستای داش بلاغ ۳۲ مشترک از برق پایدار استفاده می‌کنند.

قدیمی گفت: در هفته دولت علاوه بر برق رسانی به مشترکان شهری و روستایی ما تأمین برق پایدار صنایع را نیز شاهد بودیم که در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل پست ۶۳ کیلوولت به بهره برداری رسید.

کد خبر 5873529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha