۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اعلام کرد؛

هزار و ۲۹۳ تعاونی در استان همدان فعال هستند

هزار و ۲۹۳ تعاونی در استان همدان فعال هستند

همدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت‌: هزار و ۲۹۳ تعاونی در سطح استان همدان فعال هستند.

یوسف شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در استان همدان تعداد یک هزار و ۲۹۳ تعاونی فعال با فرصت شغلی ۱۵ هزار و ۶۴۹ نفر و با چهار هزار و ۵۰۶ نفر عضو در بخش‌های مختلف اقتصادی در حال فعالیت است، اظهار کرد: ۲۷ درصد تعاونی‌های استان در شهرستان همدان قرار دارد.

وی افزود: بر اساس این تقسیم‌بندی تعداد تعاونی تولیدی در استان ۷۲۸ تعاونی، در حوزه تعاونی‌های توزیعی تعداد ۱۸۵ و در حوزه خدماتی دارای تعداد ۳۸۰ تعاونی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان نیز سخن گفت: انتخاب تعاونی‌های برتر ملی و استانی در سال جاری از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون در دو بخش رتبه بندی کمی و کیفی انجام شد.

شعبانی خاطرنشان کرد: تعداد کل تعاونی‌های ثبت نام شده در این رویداد ۱۴۵ تعاونی بود که بیشترین تعداد ثبت نام شدگان در گرایش‌های صنعتی با تعداد ۴۱ تعاونی، کشاورزی ۲۵ تعاونی و خدمات ۲۱ تعاونی است.

وی با بیان اینکه پس از داوری نهایی توسط کمیته داوری استان و رتبه بندی نهایی سامانه ۱۹ تعاونی برتر استانی و ۴ تعاونی برتر شهرستانی جهت تقدیر در جشنواره استانی در ۱۹ گرایش انتخاب شدند، بیان کرد: از ۱۹ تعاونی برتر استانی نیز تعداد ۱۱ تعاونی با کسب امتیاز لازم به جشنواره ملی تعاونی‌های برتر راه یافتند.

کد خبر 5873766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha