۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

با آغاز فصل دوم «هیأت خبرنگار»؛

روایتگر حضور هیأت‌ها در اربعین باشید

روایتگر حضور هیأت‌ها در اربعین باشید

سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، خبرگزاری مهر، سایت عقیق و رادیو اربعین، دومین فصل «هیأت خبرنگار» را با موضوع اربعین آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، خبرگزاری مهر، سایت عقیق و رادیو اربعین، دومین فصل «هیأت خبرنگار» را با موضوع اربعین آغاز کرد.

در این فصل، علاقه مندان اعم از راهپیمایان اربعین و فعالان رسانه‌ای هیأت‌ها می‌توانند روایتگر موضوعات مختلفی با محوریت «وجوه مختلف حضور هیأت‌ها در اربعین» باشند.
سرفصل‌های فصل دوم هیأت خبرنگار به شرح زیر است؛

_ روایت کارهای خوب در اربعین

_ اربعین و انقلاب اسلامی

_ همدلی و انسجام اجتماعی

_ روایت هیأت‌های غیر ایرانی

_ پیوند اربعین و ظهور

علاقه مندان می‌توانند روایت‌های خود را در قالب خبر، عکس، عکس نوشت، پادکست، گزارش، روایت و … تا پایان ماه صفر را در سایت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی به نشانی khabarnegar.sazmanheyat.ir بارگذاری نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ پیامک نمائید.

گفتنی است: آثار برتر علاوه بر انتشار در سایت سازمان هیأت، در سایت خبرگزاری مهر، سایت عقیق و رادیو اربعین و همچنین فضای مجازی انتشار می‌یابند و به برترین‌های این پویش، به ترتیب، ۴ جایزه‌ی ویژه ۵۰ میلیون ریالی و ۲۰ جایزه‌ی ۲۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود. همچنین ۵۰ نفر برگزیده به دوره‌های تخصصی رسانه و خبرنگاری معرفی خواهند شد.
یادآور می‌شود؛ طرح هیأت خبرنگار از ابتدای محرم امسال آغاز شد که با استقبال شایان توجهی نیز همراه شد. این طرح با اهدافی مانند تقویت بنیه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی هیأت‌ها، تجمیع گزارشات برای بهره برداری رسانه‌ها، جریان‌سازی و ایجاد بستری برای نشان دادن جلوه‌ای حقیقی از هیأت (هیأت برای تمام شئون زندگی) آغاز به کار کرد و در فصول مختلف ادامه خواهد یافت.

کد خبر 5873949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha