۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸

معاون راهداری استان همدان:

۱۲ هزار زائر از استان همدان به مرزهای مهران و خسروی اعزام شدند

۱۲ هزار زائر از استان همدان به مرزهای مهران و خسروی اعزام شدند

همدان- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۱۲ هزار زائر در قالب ۴۶۷ سرویس از استان همدان به مرزهای مهران و خسروی اعزام شدند.

محمد سرگزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رهسپاری افزون بر ۱۲ هزار زائر در قالب ۴۶۷ سرویس به مرزهای مهران و خسروی از استان همدان اظهار کرد: از ابتدای طرح اربعین ۲۷ مرداد تا کنون ۹ شهریور تعداد ۹ و ۳۴۱ زائر در قالب ۲۹۶ اتوبوس و تعداد هزار و ۸۵۱ زائر در قالب ۱۱۳ میدل باس و تعداد ۸۰ زائر در قالب ۳۳ دستگاه سواری، به مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود: همچنین تعداد هزار و ۱۴ زائر در قالب ۲۵ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی رهسپار شدند که در مجموع تعداد ۱۲ هزار و ۲۸۶ زائر در قالب ۴۶۷ سرویس به سمت کشور عراق و کربلای معلی راهی شدند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه از آغاز طرح اربعین افزون بر ۱۱ میلیون تردد با سامانه‌های تردد شمار در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است، گفت: طبق بررسی آماری ترددها نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشته است.

سرگزی خاطرنشان کرد: موج اول بازگشت زوار اربعین حسینی آغاز شده که به منظور خدمات رسانی مطلوب به زوار آقا اباعبدالله حسین (ع) تعداد ۱۸ نفر از نیروی‌های راهداری استان در مرز مهران مستقر هستند و تعداد ۱۵ نفر از همکاران بخش حمل و نقل مسافر نیز به صورت ۲۴ ساعته در پایانه‌های مسافری سطح استان مشغول خدمات رسانی به زائرین هستند.

کد خبر 5875663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha