۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹

وزیر کشور از فرودگاه شهدای سمنان بازدید کرد

وزیر کشور از فرودگاه شهدای سمنان بازدید کرد

سمنان- وزیر کشور در ادامه سفر یک روزه به سمنان از فرودگاه مرکز استان بازدید و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی به مسافران در این فرودگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان سمنان وارد مرکز استان شد و در نخستین برنامه از فرودگاه شهدای سمنان بازدید کرد تا از نزدیک در جریان زیرساخت‌های این فرودگاه قرار گیرد.

این بازدید در حالی صورت می‌گیرد که فرودگاه سمنان فردا خود را برای انجام نخستین پرواز اربعین حسینی آماده می‌کند پروازی که با استقبال خوب مردم و طبق اعلام مسئولان فرودگاه شهدای سمنان، در بازه زمانی کوتاهی تمام بلیط‌های آن فروش رفته است.

عباس گلرو نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس در این مراسم بیان کرد: فردا اولین پرواز به مقصد نجف اشرف و عتبات عالیات پس از چند ماه مذاکره به برکت حضور وزیر کشور در استان، انجام خواهد شد.

وی ضمن اشاره به امکانات فرودگاه سمنان، بیان کرد: این فرودگاه در حالی آماده اجرای پروازهای اربعین می‌شود که امکانات برای میزبانی بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی در آن وجود دارد.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه فردا و پس فردا نخستین پروازهای رفت فرودگاه سمنان به نجف اشرف انجام می‌شود، گفت: شاهد دو پرواز بازگشت نیز طی هفته آتی از نجف اشرف به سمنان خواهیم بود.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در سخنان کوتاهی ضمن اشاره به استعدادهای صنعتی سمنان، گفت: امید است که پروازهای فرودگاه سمنان با توسعه صادرات همراه و بتواند در زمینه اقتصادی این استان نیز اثرگذار باشد.

وحیدی بعد از این برنامه از دو کارخانه خودرو سازی بازدید خواهد کرد.

کد خبر 5875863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha