۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۳۲۷؛

راه اندازی ۲ غرفه ارزی در ایستگاه راه آهن اهواز و خرمشهر

راه اندازی ۲ غرفه ارزی در ایستگاه راه آهن اهواز و خرمشهر

اهواز- اداره کل راه آهن جنوب به منظور رفاه حال زوار و زائران اربعین حسینی با همکاری پست بانک ایران اقدام به راه اندازی ۲ غرفه ارزی در ایستگاه راه آهن اهواز و خرمشهر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هر ساله با فرا رسیدن ایام اربعین در کنار ارائه خدمات حمل و نقلی به زوار کارشناسان این اداره به بررسی و تحلیل مشکلات و سختی‌های پیش روی زائران در این مسیر پرداخته و تمام تلاش خود را در حد توان و حوزه اختیارات برای حل آنها و سهولت در این مسیر انجام می‌دهد.

یکی از مشکلاتی که مسافران و زائران در سال‌های گذشته با آن مواجه شده‌اند، مشکلات تأمین ارز به علت حجم بالای تقاضای ارز در ایام اربعین است و همین موضوع باعث ایجاد بازار سیاه ارز و خرید فروش ارز تقلبی در سالیان گذشته بوده است

به همین منظور اداره کل راه آهن جنوب در راستای بهبود این وضعیت و خدمت به زائران اربعین با همکاری پست بانک ایران اقدام به راه اندازی ۲ غرفه ارزی در ایستگاه راه آهن اهواز و خرمشهر کرده است.

این غرفه‌ها از ساعت ۸ و ۳۰ صبح تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر همه روزه آماده ارائه خدمات به زائران هستند و هم اکنون این غرفه‌ها روزانه به ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از زوار خدمات ارزی تا سقف ۲۰۰ دینار ارائه می‌دهند.

کد خبر 5876251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha