۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲

در خطبه های نماز جمعه سراب عنوان شد؛

حمایت رهبری بزرگترین سرمایه دولت است

حمایت رهبری بزرگترین سرمایه دولت است

سراب- امام جمعه سراب گفت: حمایت رهبری بزرگترین سرمایه دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبراکرمی امام جمعه سراب ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر گفت: حمایت و تمجید مقام معظم رهبری از دولت فعلی بزرگترین سرمایه برای قوه مجریه است.
وی با اشاره به خدمات زیربنایی دولت سیزدهم به موضوع پیوستن ایران به بریکس اشاره کرد و افزود: امسال دولت برای اولین بار به زائران کربلا به جای دلار ارز آن کشور را عرضه کرد و این گام مهمی دردلارزدایی از معاملات اقتصادی کشور است.
امام جمعه سراب با انتقاد از شیوه برگزاری میزهای خدمت در نمازجمعه تاکید کرد: هر هفته دو اداره با اطلاع رسانی قبلی و با حضور بالاترین مقام مسئول آن اداره و سازمان درمیزخدمت حضورداشته باشند تا خروجی بهتری داشته باشد والا صرف گرفتن چند عکس و حضوربدون اطلاع رسانی قبلی کارساز نخواهد بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب با گلایه از فرهنگ غلط خرید دسته گل‌های گرانقیمت و سفره‌های غذا در مراسم ترحیم افزود: به جای این حیف و میل‌ها دراحسان متوفی به مستمندان احسان شود.
امام جمعه سراب به سهل گیری ها در آداب و رسوم ازدواج تاکید کرد و گفت: آسان گیری درامرمقدس ازدواج موجب رواج این سنت حسنه خواهد شد؛ چرا که بسیاری از جوانان از ترس هزینه‌های مراسم عروسی ازدواج خود را به تأخیر می‌اندازند.
کد خبر 5876445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha