۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸

مدیر شعب صندوق امداد ولایت اردبیل:

۸۰ درصد تسهیلات پرداختی صندوق به مددجویان پرداخت می‌شود

۸۰ درصد تسهیلات پرداختی صندوق به مددجویان پرداخت می‌شود

اردبیل- مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: بیش از ۸۰ درصد پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت در استان اردبیل ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.

قدیر حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از سال ۹۵ و با مجوز رسمی بانک مرکزی و با شعار «اینجا محل خیرین است» آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت را شاهد بودیم تا به عنوان یک نهاد مالی غیرانتفاعی خیرخواهانه به شبکه شتاب متصل باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این هفت سال صندوق بارها از سوی بانک مرکزی به خاطر خوش حسابی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفته و ما در راستای شعار امداد که خدمت رسانی خانواده محور و جهادی است سعی می‌کنیم تا ارائه خدمات شایسته ای را برای جامعه هدف و نیازمندان ارائه کنیم.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل با بیان اینکه این صندوق با ۳۱ نفر پرسنل و در قالب شعبه مرکز استان و رابطان صندوق در شهرستان‌ها فعالیت می‌کند، گفت: تمام خدماتی که صندوق در مرکز استان و شعبه مرکزی ارائه می‌دهد در شهرستان‌ها نیز همان خدمات به همت رابطان ارائه شده و جلب رضایت مددجویان را شاهد هستیم.

حسن زاده بیان کرد: تمام تسهیلات ما به شکل قرض الحسنه و بدون تأخیر و تادیه به صورت بانکداری ناب اسلامی ارائه می‌شود و تلاش بر این است تا با کمک خیرین و به شکل وجوه اداره شده پرداخت تسهیلات را با معرفی کمیته امداد در کوتاه‌ترین زمان شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: در کنار ارائه خدمات حضوری از طریق شعبه دیجیتال کلیه خدمات صندوق به مشتریان ارائه می‌شود که با ورود به سایت «سها» و سامانه طراحی شده مشتریان می‌توانند افتتاح حساب کرده و نسبت به تمدید کارت، صدور المثنی، کارتکس وام و … اقدام کنند.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل افزود: ۸۰ درصد پرداخت تسهیلات این صندوق ویژه مددجویان کمیته امداد است و ۲۰ درصد مابقی نیز به نیازمندان غیرمددجو پرداخت می‌شود.

حسن زاده ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به سامانه «سها» و درخواست وام می‌توانند از تسهیلات این صندوق استفاده کنند که شرط اصلی قرار گرفتن در پنج دهک پایین است.

وی سرفصل‌های پرداخت این تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: این تسهیلات در قالب کارگشایی، پرداخت بدهی، حوزه درمان، مسکن، تسهیلات اشتغالزا و … پرداخت می‌شود که به این تعداد باید سرفصل‌های فرهنگی، دانشجویی و وام قرض الحسنه زائران اربعین حسینی را نیز باید اضافه کرد.

کد خبر 5877485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناصرخان IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      2 0
      جامعه هدف شما چرا فقط شامل کمیته امداد می‌شود مگر دریک کشور باید چند نوع قانون باشد معلولی که زیر پوشش بهزیستی است چراشامل نمیشود
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      1 0
      سلام استدعا داریم درمورد درخواست ضامن گواهی حقوقی و چک کارمندی رسمی از متقاضیان وام اشتغالزایی و مسکن و....مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این سد بزرگ عنایت کنن برداشته شود اجرکم من الله پاینده نظام مقدس از استان فارس داراب
    • مددجو IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      0 0
      من ۵۳ سالمه مادرسرپرست هستم مددجوضامن براوام نداریم مددکارم گفته ازتحت پوششی درمیای چون پسرتومعاف کردی پسرم بیکاره دانشجوبودامسال نتونستیم ثبت نامش کنیم چون پول نداشتیم مستاجرم ماهی چهاروپنصدکرایه میدیم ده تومن رهن داریم سبدکالاهم دریافت نکردم کرمانشاه هستم تورابه خدارسیدگی کنید
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      1 0
      همش دروغه و بی ربط . مادر من مدد جوی کمیته امداده هیچ خبدی تیست و هیچ وامی نگرفته یعنی ندادن که بگیره
    • ناشناس IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      3 0
      والا کمیته امداد ساری صد بار رفتم میگن بودجه نداریم .یسال زمستون تو سرما بابخاری برقی طی کردم.الانم شهریور بازهم پاییز زمستون داره میاد
    • ناشناس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      1 0
      سلام وقت بخیر اداره بهزیستی اصلا رسیدگی نداره همیشه میگن بودجه نیس الان یکساله وام ودیعه مسکن مددجویی ثبت نام کردم میگن خبری نیست اصلا به خانواده دومعلول مستاجر رسیدگی نمیشه
    • ناشناس IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      2 0
      فقط مشخص کنید ما هم بدونیم به کی ۸۰ درصد و میدید ممنون میشیم ما خانواده مددجو که چیزی ندیدیم
    • ناشناس IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      2 1
      فقط مشخص کنید ما هم بدونیم به کی ۸۰ درصد و میدید ممنون میشیم ما خانواده مددجو که چیزی ندیدیم