۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل خبر داد؛

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در ۱۱۶ رشته در پیام نور اردبیل

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در ۱۱۶ رشته در پیام نور اردبیل

اردبیل- رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: پذیرش دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل در بیش از ۱۱۶ رشته با سوابق تحصیلی و بدون آزمون انجام می‌شود.

ولی‌الله خوش‌طینت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان اردبیل در ۱۱۹ رشته جذب و تحصیل دانشجویان را عهده‌دار شده که تنها در سه رشته جذب دانشجویان در قالب آزمون و در مابقی رشته‌ها سوابق تحصیلی معیار و ملاک جذب و امکان تحصیل دانشجویان را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه در ۱۳ مرکز در سطح استان فعالیت می‌کند و بیش از هشت هزار دانشجو در این دانشگاه فعالیت کرده و به عنوان یک مجموعه آموزش عالی کیفی و شایسته به جوانان این مرز و بوم ارائه خدمات می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: این دانشگاه با داشتن ۴۶ آزمایشگاه در سطح استان به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی ارائه خدمات کرده و امکان بهره‌برداری از این آزمایشگاه برای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران مهیا شده است.

خوش‌طینت افزود: ۲۶ آزمایشگاه در مرکز استان و مابقی در سایر شهرستان‌ها فعال شده و امکان ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید علمی مهیا شده است.

وی فعالیت رصدخانه این دانشگاه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مجهزترین تلسکوپ و امکانات رصدخانه در دانشگاه پیام نور اردبیل فراهم شده که علاقه‌مندان در رشته‌های نجوم و ستاره‌شناسی می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

خوش‌طینت در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: رصدخانه دانشگاه پیام نور اردبیل در سازمان فضایی کشور به ثبت رسیده و مجهزترین امکانات در اختیار این مجموعه علمی است تا دانشجویان و پژوهشگران بتوانند از ظرفیت آن بهره‌برداری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل بیان کرد: دانشگاه پیام نور با بهترین امکانات فضای تحصیلی کیفی و مناسبی را برای دانشجویان فراهم کرده و امیدواریم سال به سال افزایش ورودی دانشجویان را به دانشگاه پیام نور و رونق این مجموعه دانشگاهی شاهد و ناظر باشیم.

کد خبر 5878366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha