۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۲۱

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کاشان خبر داد؛

استقرار خودروهای آتش‌نشانی کاشان در ۹ نقطه در روز اربعین

استقرار خودروهای آتش‌نشانی کاشان در ۹ نقطه در روز اربعین

کاشان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: خودروهای آتش نشانی کاشان جهت ایمنی شهروندان در مراسم‌های اربعین حسینی آماده هستند.

سیدمصطفی محتشمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان طبق سنوات گذشته در شب اربعین و روز اربعین جهت ایمنی شهروندان واحدهای خود را نقاط پر تردد شهر مستقر می‌نماید.

وی ابراز داشت: در این راستا ضمن آماده باش کامل کلیه نیروها و شش ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر، تمهیدات ویژه ای جهت ایمنی شهروندان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان در ادامه گفت: این سازمان در این روز، پنج دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت مجهز به دستگاه خاموش کننده در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین بلوار امام رضا، محل‌های عزاداری، میادین و معابر مهم شهر و نقاط پر تردد مستقر می‌نمایند.

وی افزود: این استقرارها امروز و فردا قبل از شروع مراسمات در ۹ نقطه از قبل مشخص شده در سطح شهر آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

محتشمیان خاطرنشان کرد: ضمنأ جهت پیشگیری از حریق و حوادث کارشناسان این سازمان قبل از آغاز مراسم از موکب ها، مساجد و تکایا بازدیدهای ایمنی را به عمل می‌آورند و جهت آمادگی بیشتر مسئولان موکب ها آموزش‌های ایمنی و اطفا حریق را به آنها ارائه می‌کنند.

کد خبر 5880061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha