۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۲۴

رئیس اورژانس خراسان خراسان شمالی خبر داد؛

نجات جان ۲ بیمار توسط اورژانس هوایی خراسان شمالی

نجات جان ۲ بیمار توسط اورژانس هوایی خراسان شمالی

بجنورد- رییس اورژانس خراسان شمالی از انتقال دو بیمار دچار سکته مغزی و قلبی به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بجنورد از طریق اورژانس هوایی خبر داد و گفت: این اقدام از مرگ آن‌ها جلوگیری کرد.

تقی دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی تماس تلفنی پزشک درمانگاه غلامان شهرستان راز و جرگلان در ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه مبنی بر وجود بیمار دچار افزایش فشار خون و سکته مغزی در درمانگاه که نیاز به انتقال به بیمارستان دارد سریعاً پایگاه اورژانس هوایی به محل اعزام شد.

وی افزود: طی هماهنگی صورت گرفته، بیمار توسط اورژانس زمینی به پد بالگرد روستای غلامان منتقل شد و در این حین کد زمینی دیگری که در روستای پشنده بر بالین بیمار دیگری با علائم سکته قلبی حاضر شده بود درخواست اورژانس هوایی داشت.

دولت آبادی گفت: با توجه به اینکه محل ۲ بیمار به یکدیگر نزدیک بودند بیمار دوم هم در محل روستای تنگه ترکمن به بالگرد اورژانس هوایی تحویل داده شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پایان گفت: این دو بیمار توسط اورژانس هوایی تحت مراقبت‌های درمانی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد منتقل شدند.

کد خبر 5881666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha