۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴

فرماندار اکدشت:

اعطای تسهیلات اشتغالزایی کاهش نرخ بیکاری در پاکدشت را رقم می زند

اعطای تسهیلات اشتغالزایی کاهش نرخ بیکاری در پاکدشت را رقم می زند

پاکدشت- فرماندار پاکدشت با تاکید بر حل مشکلات در حوزه اشتغال گفت: اعطای تسهیلات اشتغالزایی آسان کاهش نرخ بیکاری در پاکدشت را رقم می زند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اردستانی صبح دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پاکدشت که با حضور ارجستانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، رؤسای ادارات و اعضای جلسه به منظور ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی در خصوص عدم انجام تعهدات خود در سامانه، ارائه گزارش دستگاه‌ها از طرح‌های مصوب، معرفی به بانک و برداشت تسهیلات تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی و گزارش دستگاه‌ها از عملکرد ۶ ماهه در سامانه رصد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: این کار گروه مهمترین کار گروه شهرستان پاکدشت است و الزام دارد این کارگروه ماهانه برگزار شود.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پاکدشت با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری به عنوان اصلی ترین معضل شهرستان بیان داشت: اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعاً سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود حل خواهد شد.

اردستانی عنوان داشت: برابر فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توسعه واحدهای تولیدی دانش بنیان، موضوع حتماً در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بر اعطای تسهیلات اشتغالزایی آسان در شهرستان افزود: نهادینه کردن فرهنگ توزیع اعتبارات و نظارت بر اعطای تسهیلات اعطایی در بحث اشتغالزایی هم باعث جلوگیری از موازی کاری در بحث اعطای تسهیلات اشتغالزایی می‌شود و هم می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری شهرستان بسیار مؤثر باشد.

کد خبر 5883521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha