۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع):

ضرورت شناخت راه درست/ پیامبران و امامان برای هدایت بشریت آمدند

ضرورت شناخت راه درست/ پیامبران و امامان برای هدایت بشریت آمدند

شفت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه همه پیامبران و امامان برای هدایت بشریت آمده اند، گفت: باید راه درست شناخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای نصیر محله ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در برابر جریان استکبار، جبهه حق هزینه پرداخته و همواره این سرنوشت تمام پیامبران و پیروان راه حق است.

وی با بیان اینکه امامان برای هدایت بشریت آمده اند، افزود: پیامبر اکرم (ص) نیز در مسیر جبهه حق بسیار اذیت شده و آزار دیدند.

آیت الله رمضانی اضافه کرد: در میان پیامبران گرامی هیچ پیامبر الهی به مانند حضرت محمد (ص) مورد آزار و اذیت قرار نگرفته است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه همه انبیای الهی آمدند تا ما مسیر را بشناسیم، گفت: باید راه به درست شناخته شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه مجلس شهید یک مجلس حرکت آفرین و حماسه آفرین است، ادامه داد: ما با حضور در مجلس شهید منطقشان را مرور می‌کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی و برای تحقق انقلاب اسلامی، شهدای بزرگی را تقدیم کرده و همواره ما به دنبال پرداخت هزینه بوده‌ایم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دشمن اجازه نمی‌دهد حتی گفتمان انقلاب اسلامی بیان شود، تصریح کرد: جریان رسانه‌ای، امپراطوری و غول رسانه‌ای در اختیار دشمن است اما در برابر گفتمان انقلاب اسلامی که فراتر از مرزها و محدودیت‌هاست شکست می‌خورد.

کد خبر 5886034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha