۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۰:۲۷

رئیس سازمان تعاون روستایی:

سازمان تعاون روستایی آماده خرید توافقی خرما در دشتستان است

سازمان تعاون روستایی آماده خرید توافقی خرما در دشتستان است

بوشهر- رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: این سازمان آماده خرید توافقی خرما از نخلداران شهرستان دشتستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا هادربادی عصر پنجشنبه در حاشیه نشست با باغداران شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز از نزدیک بازدیدی از باغات و سردخانه‌های خرما در استان بوشهر داشتیم.

وی افزود: مذاکراتی را با باغداران در شهرستان دشتستان داشتیم و همچنین نشستی را با باغداران برگزار کردیم و مسائل و مشکلات آنها را شنیدیم و امید داریم که تصمیمات مناسبی در این زمینه اتخاذ شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور با اشاره به پیگیری‌های نماینده دشتستان برای حمایت از نخلداران خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی تاکید بر حمایت از باغداران و فعالان حوزه کشاورزی دارند و در همین راستا از همه ابزار برای کمک به نخلداران استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز مقرر شد که از طریق تشکل‌های حوزه کشاورزی و تعاون روستایی استان بحث خرید توافقی خرما شروع شود و تسهیلات کم بهره در اختیار تشکل‌ها قرار گیرد.

هادربادی بیان کرد: سازمان تعاون روستایی ایران این آمادگی را دارد که هر چه سریع‌تر این اقدامات را انجام دهد و حمایت لازم را در راستای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی انجام دهد.

کد خبر 5886276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جانان صاحب.. IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      1 1
      تعاونی دیگه تمام... مردم راضی نیستند... مدل دیگه ای میدیم.... که مستقیم بره تو جیب مردم...... دیگه تمام... شد... جانان کوروش......