۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد؛

اسکان حدود ۱۰ هزار مسافر فرهنگی طی تابستان در گیلان

اسکان حدود ۱۰ هزار مسافر فرهنگی طی تابستان در گیلان

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اسکان حدود ۱۰ هزار مسافر فرهنگی طی تابستان امسال در استان خبر داد و گفت: این تعداد در مراکز رفاهی آموزش و پرورش و ۱۶۵ مدرسه استان اقامت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فائزی اظهار کرد: ۹ هزار و ۵۰۸ مسافر فرهنگی تابستان امسال در مراکز رفاهی آموزش و پرورش و ۱۶۵ مدرسه اقامت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین پذیرش مسافر فرهنگی در شهرستان‌های رشت، انزلی، تالش و آستارا بوده است، افزود: فرهنگیان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و خراسان رضوی بیشترین مسافرانی بودند که از خدمات مراکز رفاهی و واحدهای آموزشی استان گیلان بهره‌مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه اولویت پذیرش در مراکز رفاهی با فرهنگیان است، گفت: تابستان امسال ۱۶۵ مدرسه با ۱۱ مرکز رفاهی با ظرفیت ۱۴۰ سوئیت و ۵۱۲ تخت برای اسکان مسافران فرهنگی اختصاص داده شده است.

فائزی با اشاره به نحوه پذیرش مسافران در مراکز رفاهی و مدارس گیلان تصریح کرد: پذیرش در سوئیت‌ها و مراکز رفاهی به صورت حضوری است و برای اسکان در مدارس هم متقاضیان به ستاد مرکزی اسکان در مناطق آموزش و پرورش مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تابستان پارسال، ۲۶۰ هزار و ۷۴۹ مسافر فرهنگی در قالب ۵۸ هزار و ۱۲۹ خانوار از امکانات مراکز راهی و مدارس گیلان استفاده کردند.

کد خبر 5887535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha