۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

صدور هشدار نارنجی برای استان‌های نیمه شمالی و شرقی

صدور هشدار نارنجی برای استان‌های نیمه شمالی و شرقی

هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: از روز دوشنبه تا عصر سه شنبه، با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی و شرقی، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: از روز دوشنبه تا عصر سه شنبه، با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی در نیمه شمالی و شرقی (بویژه منطقه ارسباران)، بارش باران (گاهی رگبار و رعد و برق)، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، بارش تگرگ، مه گرفتگی، وزش باد گاهی نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

همچنین هفته جاری، هفته‌ای خنک خواهد بود و بخش گسترده‌ای از استان‌های شمال غربی، غربی و حتی دامنه‌های البرز دماهای بسیار پایینی خواهند داشت.

همچنین آسمان تهران دوشنبه (۲۷ شهریور) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲۸ شهریور) صاف و گاهی وزش باد و شب افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ شهریور) اهواز با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر 5887578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha