۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

امام جمعه کرمانشاه:

جنگ تحمیلی دفاع از ارزش‌های الهی و دینی بود

جنگ تحمیلی دفاع از ارزش‌های الهی و دینی بود

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی دفاع از ارزش‌های الهی و دینی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر چهارشنبه در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از جنگ تحمیلی به عنوان دفاع از ارزش‌ها یاد کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، افزود: حزب خدا همیشه غالب بوده و تمام برنامه‌های ما باید برای اسلام باشد زیرا حکومت از اول از آن خداوند متعال بوده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این شعار نه شرقی و نه غربی یعنی حکومت الله، لذا باید همه ما با همه توان و قدرت خدمتگزار اسلام باشیم و از خدمت کوتاهی نکنیم.

علما با معنوی خواندن ماهیت انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب ما ماهیتی معنوی دارد بر خلاف استکبار جهانی، امروز آمریکا هر جنایتی را در قالب حقوق بشر مطرح می‌کند و امامین انقلاب این ماهیت آمریکا را آشکار کردند.

وی خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ایران در مقابل اکثر دنیا ایستاد و از ماهیت انقلاب اسلامی خود دفاع کرد لذا باید بدانیم دفاع از قرآن، اسلام، امامین انقلاب و ارزش‌ها باعث این سربلندی شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به عزتمندی حال حاضر کشور، اذعان کرد: زمانی برای سیم خاردار محتاج بودیم و امروز کشورها دست نیاز به سوی تکنولوژی برجسته نظامی ما دراز کرده‌اند در ضروریات اولیه کشوری محتاج ما هستند.

علما یادآوری کرد: امروز انقلاب در تمام موقعیت‌های ما پر رنگ دیده می‌شود و اجازه دخالت کشورهای دیگر را در امور کشور به کلی از میان برده است و این اقتدار بر خلاف موقعیت کشور در زمان گذشته می‌باشد.

کد خبر 5890528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha