۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

اعلام نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم

اعلام نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم

شیراز- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس گفت: نتایج مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان فارس اعلام شد.

سید حمید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بیش از ۳۹۰ حافظ قرآن کریم در هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان فارس شرکت کردند.

وی اضافه کرد: مرحله اول هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ استان فارس با حضور ۶۱۸ نفر شرکت‌کننده در استان برگزار شد.

به گفته این مقام مسئول اولین دوره این آزمون در اردیبهشت‌ماه امسال و در هفت حوزه استانی به‌صورت کتبی برگزار شده بود.

موسوی اضافه کرد: مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان فارس نیز با حضور ۳۹۰ نفر شکرت کننده به‌صورت شفاهی در تیرماه امسال برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: افرادی که در آزمون مذکور در درجه‌های سه، چهار و پنج پذیرفته شده‌اند باید مدارک خود را به اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس برای ارسال به تهران و صدور گواهینامه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: حفاظی که برای درجه یک و دو در آزمون مذکور پذیرفته شده‌اند، آزمون مرحله سومی نیز در پیش خواهند داشت که این آزمون در تهران برگزار خواهد شد و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون مجدد مرحله دوم باید در مهرماه امسال نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند این در حالی است که آزمون مجدد این مرحله در آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 5891064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha