۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸

معاون تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

حضور پنج مبلغ پاکستانی در مواکب خراسان جنوبی/تسهیل خدمت به زائران

حضور پنج مبلغ پاکستانی در مواکب خراسان جنوبی/تسهیل خدمت به زائران

بیرجند-معاون تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در راستای خدمت رسانی به زائران پاکستانی از پنج مبلغ پاکستانی جامعه المصطفی برای حضور در مواکب استان دعوت کرده ایم.

حجت‌الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در راستای خدمت رسانی به زائران پاکستانی که در مسیر برگشت از زیارت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به کشورشان از خراسان جنوبی می‌گذرند از پنج مبلغ پاکستانی جامعه المصطفی (ص) دعوت کرده‌ایم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این پنج مبلغ در پنج موکب خراسان جنوبی حضور دارند، بیان کرد: این مواکب در مسجد جامع خضری، امامزاده زید بن محمد قاین، امامزادگان باقریه، امامزاده سید علی سربیشه و مسجد ابوالفضلی نهبندان برپا شده است.

قناعت با بیان اینکه این مواکب از ۲۸ شهریورماه با حضور این مبلغان پاکستانی برپا شده است، گفت: این مبلغان به عنوان راهنما، مترجم و … حضور دارند تا بتوانیم خدمت رسانی بهتری به زائران پاکستانی داشته باشیم.

وی یادآور شد: در صورتی که هر کدام از این زائران پاکستانی نیاز و خواسته ای داشته و یا با مشکلی رو به رو شده باشند با حضور این مبلغان می توانیم خدمت بیشتری ارائه کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مردم خراسان جنوبی خدمت رسانی به زائر را افتخار خود می دانند، اظهار کرد: این مبلغان اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی و اقامه نماز جماعت نیز خواهند دارند.

کد خبر 5894687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha