۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ - هانگژو

عطایی: شانس چین برای رسیدن به فینال بیشتر است/ بازی سختی داریم

عطایی: شانس چین برای رسیدن به فینال بیشتر است/ بازی سختی داریم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: فکر می‌کنم شانس چین برای رسیدن به فینال بیشتر است با این حال ما کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال پس از پیروزی ایران مقابل تیم ملی والیبال قطر در مرحله نیمه‌نهایی گفت: خدا را شکر این بازی با موفقیت به پایان رسید، بازی در نیمه نهایی سخت و حساس است.

عطایی ادامه داد: ما مقابل تیمی بازی کردیم که یک ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مقام سوم را کسب کند. بازیکنان ایران کم اشتباه بازی کردند و توانستند جریان بازی را به نفع خودشان تمام کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در تمامی موقعیت‌ها بازیکنان مسلط به کار بودند و تنها در اواسط ست دوم کمی عقب افتادیم که بازیکنان خیلی زود آن را مدیریت کردند.

وی گفت: در مجموع بازی خوبی بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. هنوز مشخص نیست در مرحله فینال با چه تیمی بازی می‌کنیم، تیم ژاپن و چین در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند و ما با برنده این دو تیم در مرحله فینال بازی خواهیم کرد. فکر می‌کنم شانس چین برای رسیدن به مرحله فینال بیشتر باشد. مقابل هر کدام از این تیم‌ها در مرحله فینال قرار بگیریم قطعاً بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم برابر هر تیمی که قرار می‌گیریم بازی خوبی ارائه دهیم و برای سربلندی ایران تلاش کنیم.

کد خبر 5894717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      0 0
      اقای عطایی از حا لا امادگی شکست را میدهد. لطفا به حرف مردم گوش کن و تیم ملی والیبال را رها کن و نگذا ر علاقمندان زجر بکشند.
    • فرهاد IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      0 0
      آقای عطایی تو درحد همین قطرهم نباشی که فاتحههههه