۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۶

کارگاه آموزشی فیلم‌برداری در برازجان برگزار شد

کارگاه آموزشی فیلم‌برداری در برازجان برگزار شد

بوشهر- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: کارگاه آموزشی فیلم‌برداری از سری برنامه‌های دومین دوره جشن مهر سینمای ایران در برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه عباسی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کارگاه آموزشی فیلم‌برداری طی مدت سه روز از ۳۱ شهریورماه لغایت ۲ مهرماه در انجمن سینمای جوانان برازجان با حضور ۱۷ علاقه‌مند به این حوزه هنر در دو نوبت صبح و بعدازظهر هر روز برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بیان کرد: مدرس این کارگاه مهرداد افراسیابی دانش‌آموخته رشته سینما و مدیر فیلمبرداری بر عهده داشت.

وی افزود: حاضرین در این کارگاه به‌صورت تئوری و عملی به آموزش مباحث نورپردازی و فیلم‌برداری از جمله آشنایی با انواع دوربین و لنزها، نماهای مختلف فیلم‌برداری، خلق موقعیت‌های دراماتیک با نورپردازی، ویژگی‌های یک مدیر مدیر فیلم‌برداری موفق و شرایط فیلم‌برداری در نماهای داخلی و خارجی پرداختند.

عباسی عنوان کرد: برنامه‌های دومین دوره جشن مهر سینما در بوشهر از تاریخ ۲۸ شهریور آغاز و تا ۱۳ مهر ادامه خواهد داشت.

دیدار از پیشکسوت حوزه سینمای استان، پاتوق فیلم، تور عکاسی، نمایشگاه عکس و اکران فیلم به‌صورت رایگان برنامه‌های دومین دوره جشن مهر سینما در بوشهر است.

کد خبر 5895142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha