۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

برنامه‌های فراگیر پرورشی برای مدارس استان سمنان خواهیم داشت

برنامه‌های فراگیر پرورشی برای مدارس استان سمنان خواهیم داشت

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: همزمان با سال تحصیلی جدید برنامه‌های فراگیر پرورشی در حوزه های مختلف برای مدارس استان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال وزیری صبح سه شنبه در مراسم زنگ عاطفه‌ها به میزبانی مدرسه انبیا (ع) سمنان ضمن بیان اینکه برنامه‌های فراگیر پرورشی مطلوبی در مدارس استان اجرایی می‌شود، ابراز کرد: این برنامه‌ها در پنج حوزه برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شعار سال جدید تحصیلی «مهر مهدوی، معلم تمدن ساز و مدرسه صالح» است، افزود: جشن عاطفه‌ها در واقع نمادی از مدرسه صالح است چرا که دانش آموزان با همدلی و هم نوایی همدیگر را درک می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین بیان داشت: یکی از اهداف سند تحول بنیادین، تقویت مشارکت جویی و مشارکت پذیری در بین دانش آموزان است، دبستان‌ها جایگاه تعلیم و تربیت دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

وزیری درباره اولویت‌های مدیریت مدارس نیز صحبت کرد و افزود: مدرسه خط مقدم جبهه فرهنگی است و مدیر مدرسه فرمانده این جبهه است، اتفاقات خوب در جامعه از مدارس کلید خواهد خورد چرا که بلوغ شخصیتی فرزندانمان از دبستان شکل می‌گیرد.

وی در ادامه به اهداف جشن‌ها عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها در راستای تقویت مشارکت جویی و تقویت تعاون در بین دانش آموزان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5895418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha