۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اقتدار و امنیت ملی در گرو افزایش جمعیت است

اقتدار و امنیت ملی در گرو افزایش جمعیت است

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آثار مهم افزایش جمعیت در یک کشور بیان کرد: افزایش جمعیت موجب ارتقای امنیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوره ۲ روزه تربیت مربی جمعیت در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: استغفار، طلب غفران و بخشش از جانب خداوند موجب تعالی انسان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه چند بُعدی استغفار افزود: استغفار اجتماعی آثار و برکات ارزشمندی در جامعه دارد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه افزایش جمعیت و فرزند آوری مورد تاکید و توجه خداوند متعال است، گفت: فرزند آوری و افزایش جمعیت در جامعه از برکات مهم استغفار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آثار مهم افزایش جمعیت در یک کشور بیان کرد: افزایش جمعیت موجب ارتقای امنیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه کنترل جمعیت کشورهای در حال توسعه توطئه استکبار جهانی بوده است، افزود: استکبار جهانی در رأس آن آمریکا با کنترل جمعیت کشورها دنبال سلطه گری این کشورها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش جمعیت در اقتدار و امنیت کشور بیان کرد: اقتدار و امنیت ملی در گرو افزایش جمعیت است.

مهدوی با بیان اینکه کاهش جمعیتی نسخه نابودی کشورهای در حال توسعه از سوی استکبار است، گفت: دشمن با ظاهرسازی علمی دنبال نسل کشی و کنترل جمعیت در کشورهای جهان سوم است.

وی با بیان اینکه برخی افراد جای فرزند آوری دنبال حیوان پروری هستند، افزود: سبک زندگی برخی افراد تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به کنترل بی حد و اندازه جمعیت در سه دهه گذشته در کشور بیان کرد: طبق آمار در سه دهه اخیر بیش از ۲۰ میلیون نفر کشتار جمعیت در کشور صورت گرفته است.

مهدوی با بیان اینکه کنترل جمعیت اشتباه بزرگ اجتماعی بوده که در کشور رخ داده است، گفت: عدم پرداختن به هویت دینی و ملی منجر به کنترل و کاهش فاجعه آمیز جمعیت در کشور شده است.

وی با بیان اینکه افزایش جمعیت و فرزند آوری از لحاظ ملی و دینی جزو ضروریات و اولویت‌های جامعه است، افزود: مادران دارای سه فرزند و بالاتر باید مورد تشویق ویژه قرار گیرند.

کد خبر 5896798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha