۷ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۷

رامین رضاییان:

سپاهان اصفهان هستیم نه ایران/ وقت پشت تلویزیون نشستن نیست

سپاهان اصفهان هستیم نه ایران/ وقت پشت تلویزیون نشستن نیست

ملی پوش تیم سپاهان در آستانه دیدار تیمش در لیگ قهرمانان خطاب به تماشاگران گفت: اسم تیم ما سپاهان اصفهان است نه سپاهان ایران! پس خودتان بیایید واز تیم شهرتان طوری حمایت کنید که ما کِیف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین رضائیان بازیکن تیم ملی ایران با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به حضور تماشاگران در دیدار سپاهان با الاتحاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان صحبت کرد.

وی در این زمینه گفت: صحبتم برای روز دوشنبه و بازی با الاتحاد عربستان است. هواداران عزیز سپاهان، الان وقت این نیست که از پشت تلویزیون حمایت کنید. همه به استادیوم بیایید و استادیوم را پر کنید که از وقتی که ما برای گرم کردن به زمین می‌آییم، انرژی خوب به بچه‌ها بدهید و بازی خوبی داشته باشیم.

بازیکن ملی پوش سپاهان ادامه داد: اسم تیم ما سپاهان اصفهان است نه سپاهان ایران! پس خودتان بیایید و از تیم شهرتان طوری حمایت کنید که ما کِیف کنیم.

رضاییان با بیان اینکه صحبت دوم من درباره هوادارانی است که در استادیوم از لیزر استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها هواداران سپاهان نیستند و دوست ندارم که روزی بخواهیم در استادیوم اصفهان بدون هوادار بازی آسیایی کنیم. لطفاً خودتان با اشخاصی که کار غیرقانونی می‌کنند برخورد کنید و محترمانه آن‌ها را به بیرون ورزشگاه هدایت کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت‌های طعنه آمیز رضائیان در آستانه بازی با الاتحاد نشان می‌دهد او و هم تیمی‌هایش همچنان نسبت به رفتار مسئولان فوتبال کشور درباره حواشی به وجود آمده برای این تیم ناراحت هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه دهم مهرماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 5898098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      12 9
      چه مزخرفی!
      • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
        2 1
        تو توهین کردی و من با احترام توضیح دادم که چرا چنین چیزی نوشته. نظر تو را منتشر کردند و نظر مرا، نه! توهین تو باب دلشان بود و توضیح من، نه! در خون ما سانسور عجین شده. ما ذاتا نمی‌توانیم روزنامه‌نگار شویم. اصلا ماهیت ما با این شغل تضاد دارد.
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      8 22
      سپاهان ایران که تعارف است. همین بلایی که سازمان لیگ سر سپاهان آورد تا در برابر تیمی عراقی دو پله از خودش پایین‌تر، این طور کم بیاورد، یک مشت از خروار خصومت‌هایی است که با این تیم می‌شود. این رفتار بارها و بارها اتفاق افتاده، فقط این بار سپاهان تصمیم گرفت محکم بایستد.
    • محمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      6 8
      درست میگه فدراسیون روحیه تیم رو دراستانه بازیا ب زیرصفررساندو سپاهان را از ایران گرفت و فقط اصفهان است ک پشت تیمشان هستن.صداسیما هم فقط بازیای ملی قرمزوابی رو از شبکه ۳پخش میکنه..
    • سیاوش IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      6 3
      آقای فوتبالیست خوبه انسان قبل از حرف زدن کمی بیشتر فکر کنه.تنها چیزی که الان نیاز نداریم تفرقه افکنی امثال شماست.فوتبالتو بازی کن پولتو بگیر کیفتو بکن.دیگه خواهشا شما دست از سر مظلوم ایران بردار.
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      10 2
      جای تاسف هست برای برخی از اهالی رسانه ها و صدا و سیما که از این اختلاف افکنی عامدانه یا نادانسته حمایت میکند و خیلی اوقات در پسوند نام تیم یا ... از نام شهر ایران و در پسوند نام تیم و ... از نام کشور استفاده میکنند. مثلا انتهای همین خبر: "دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان ساعت"
    • علی IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      2 1
      حرف منطقی زد رامین، سپاهان متعلق به اصفهان هست، البته شک نکن تو خود اصفهان هم طرفدارن آبی وقرمز چند برابر سپاهان. هست، این آبی وقرمز هست که متعلق به ایران هست، اینکه شما یا تیمی دیگر با اتوبوس وقطار تماشاگر خودتون به شهر دیگه برسونید. خوبه اما تو هر خونه در هر کوی وبرزن و روستا وشهر و...