۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۵

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تاسیس شهرستان مانه فرصتی برای رشد این منطقه است

تاسیس شهرستان مانه فرصتی برای رشد این منطقه است

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاسیس شهرستان مانه را فرصتی برای رشد این منطقه دانست و گفت: حمایت تمامی گروه‌های سیاسی فارغ از نوع تفکر برای رشد شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر جمعه در نخستین شورای اداری شهرستان مانه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نظام استکباری وقتی مقهور بیان و منطق و استدلال قرآن می‌شود، توهین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: نظام استکباری هر قدر تلاش می‌کند با استدلال و بیان قرآن مقابله کند ناتوان است و هیچ نقطه ضعف و تناقض در قرآن پیدا نمی‌کند لذا به آتش زدن قرآن روی می‌آورد و این به معنای قوت و قدرت اسلام است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تأسیس دو شهرستان جدید در خراسان شمالی، گفت: قطعاً تأسیس این شهرستان‌ها مسیر پیشرفت و توسعه بیشتر را رقم خواهد زد.

وی افزود: تأسیس هر شهرستان به معنای تسریع در پیشرفت و رسیدگی بهتر به مشکلات مردم منطقه است که بدون شک اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

نوری خطاب به گروه‌های سیاسی و فرهنگی این شهرستان گفت: رشد و تعالی شهرستان مانه نیاز به حمایت تمام گروه‌های سیاسی فارغ از هر نوع تفکرات و مردم این شهرستان دارد.

کد خبر 5898530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha