۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۷

برگزیده پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص):

شبکه سازی دستاورد اصلی جایزه مصطفی (ص) است

شبکه سازی دستاورد اصلی جایزه مصطفی (ص) است

اصفهان - برگزیده پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) گفت:شبکه‌سازی برای اساتید و پژوهشگران جوان مهم‌ترین دستاوردی است که این رویداد می‌تواند برای ایران داشته باشد.

مورات اویسال برگزیده پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنده شدن در این جایزه مسیر جدیدی را در زندگی شخصی من به وجود آورد؛ چراکه اشتیاق و انگیزه جدیدی را برای انجام کارهای پژوهشی ایجاد کرد.

وی افزود: امیدوار هستم این جایزه سال‌های سال ادامه یافته و دانشمندان و پژوهشگران زیاری ازجمله جوانان جهان اسلام را به خود جذب کند و باعث تحقق گام‌های ارزشمند در راستای علم و دانش شود.

برنده پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) با بیان اینکه اولین بار است در اصفهان حضور پیدا می‌کند و از سطح میزبانی این شهر راضی است، تصریح کرد: صحبت و گفت و گو های کوتاهی با اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان داشتم و امیدوار هستم در آینده نیز ارتباطات بیشتری با این اساتید داشته باشم.

وی گفت: شبکه‌سازی برای اساتید و پژوهشگران جوان مهم‌ترین دستاوردی است که این رویداد می‌تواند برای ایران داشته باشد.

اویسال با اشاره به اینکه اصفهان سال گذشته میزبان جایزه مصطفی (ص) بوده است، ادامه داد: از آنجایی که ایران توانسته پژوهشگران برجسته‌ای را از سراسر دنیا دعوت و با اساتید آن همکاری خود را آغاز کند از این رو درهای جدیدی را به روی دانشمندان برای بازدید از مراکز علمی اصفهان باز کرده است و اساتید می‌توانند با دانشمندان دنیا ارتباط‌های خوبی را برقرار کنند.

کد خبر 5900629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha