۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱

در چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی؛

«نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل امنیتی و اطلاعاتی» بررسی می شود

«نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل امنیتی و اطلاعاتی» بررسی می شود

چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی حول محور «نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل امنیتی و اطلاعاتی کشور» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی حول محور «نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل امنیتی و اطلاعاتی کشور» برگزار می‌شود.

در این نشست حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس مرکز اسناد و کتابخانه مجلس و علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این نشست شنبه ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل سالن جلسات معاونت قرآن و عترت به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان هاشمی فر، پلاک ۱۵ برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، پیش از این نیز سومین جلسه از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی با حضور غلامعلی حداد عادل، حول محور موضوعاتی همچون «نسبت حکمرانی قرآنی با نظام مسائل کشور» و «حکمرانی قرآنی در تقابل با حکمرانی سکولار»، دومین نشست با حضور بهادری جهرمی حول محور موضوعات «نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی میان دولتمردان و مردم در حکمرانی قرآنی»، «شیوه‌های سخن گفتن با مردم از منظر قرآن»، «نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور و راه‌حل‌یابی مسائل کشور و نقش‌پذیری نظام دانشگاهی و اندیشگاهی در تحقق حکمرانی قرآنی» و همچنین اولین نشست با موضوعات «مفهوم‌شناسی حکمرانی قرآنی»، «نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور و راه‌حل‌یابی از مسائل کشور» و «نقش‌یابی نظام دانشگاهی و اندیشگاهی در تحقق حکمرانی قرآنی» برگزار شده است.

گفتنی است، در تمام این نشست‌ها حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس مرکز اسناد و کتابخانه مجلس شورای اسلامی و علیرضا معاف معاون قرآن و عترت میزبان جلسات هستند.

«نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل امنیتی و اطلاعاتی» بررسی می شود

کد خبر 5900712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha