۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد؛

تردد ۶۲ هزار دستگاه ناوگان از پایانه مرزی بیله‌سوار

تردد ۶۲ هزار دستگاه ناوگان از پایانه مرزی بیله‌سوار

بیله‌سوار- مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار گفت: حدود ۶۲ هزار دستگاه ناوگان اعم از پر و خالی طی ۶ ماهه گذشته سال‌جاری از مرز بیله‌سوار تردد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف‌الله بابایی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: حدود ۶۲ هزار دستگاه ناوگان اعم از پر و خالی طی ۶ ماهه گذشته سال‌جاری از مرز بیله‌سوار تردد کردند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۶۶۰ دستگاه وارد و ۲۸ هزار و۲۶۲ دستگاه از مرز خارج شده است.

وی به تردد ۶۰ هزار و ۸۵۰ دستگاه کامیون و بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۲۸ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کرده بودند در ۶ ماهه گذشته افزایش ۱۶ درصدی را شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار ادامه داد: در ۶ ماهه گذشته ۴۳ هزار و۷۹۸ نفر مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که از این تعداد یک‌هزار و۴۱۳ نفر مسافر ایرانی و ۴۲ هزار و ۳۸۵ نفر نیز مسافر خارجی بوده است.

بابایی به افزایش ۲۱ درصدی تردد مسافران ورودی خارجی و افزایش ۱۱ درصدی تردد مسافران خروجی خارجی از مرز بیله‌سوار اشاره کرد و افزود: در مدت یاد شده ۲۰ هزار و ۶۰۱ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله‌سوار شده و ۲۱ هزار و۷۸۴ نفر مسافر خارجی نیز از مرز بیله‌سوار خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه سال گذشته ۱۹ هزار و ۶۰۹ نفر مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار خارج شده بود که در ۶ ماهه گذشته این رقم ۲۱ هزار و ۷۸۴ نفر است.

کد خبر 5901194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha