۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۲

عضو فقهای شورای نگهبان:

سیاست نظام مقابله شدید با مفاسد اقتصادی است

سیاست نظام  مقابله شدید با مفاسد اقتصادی است

اراک- عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران گفت: سیاست و خط نظام، مقابله شدید با مفاسد و مفسدان اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه دوشنبه در آئین جشن امت رسول الله در مسجد جامع آسیابک شهرستان زرندیه اظهار داشت: سه نگرانی پیامبر گرامی اسلام جنگ معرفتی، فتنه‌های کور و مفاسد اقتصادی و اخلاقی از امت خود پس از رحلتش است چرا که مفاسد اقتصادی و اخلاقی علاوه بر زنگ خطر برای نهضت پیامبر اکرم (ص) برای انقلاب هم یک خطر محسوب می‌شود.

وی خط و سیاست نظام را مقابله شدید با مفاسد و مفسدان اقتصادی عنوان کرد و افزود: در این راستا بنده ۲ توصیه خطاب به مسؤولان و مردم دارم که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی باید در مقابل هر مقامی، قاطع و با روحیه انقلابی ایستاد همچنین در شورای نگهبان تاکید داریم افرادی که مفاسد را تذکر بدهند باید مورد تشویق واقع شوند چراکه مردم صاحب نظام هستند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: برخورد قانونی و قطع با مفاسد اقتصادی امری ضروری است و انتظار است حکم پرونده از سوی قاضی صادر و پس از آن، جزئیات محکومیت‌ها، رسانه‌ای شود.

حجت الاسلام خاتمی افزود: دشمن در جنگ معرفتی به گونه‌ای فضاسازی می‌کند که مردم پای انقلابشان نیستند اما ملت بزرگ ایران همواره پایبند اعتقادات خود هستند و بنده بر این باور هستم افراد منفعت طلب، پای این نظام نیستند.

وی گفت: برخی بر این باور اشتباه هستند که پس از انقلاب، دینداری کم شده است اما مردم در محرم امسال در عزاداری‌ها و محافل دینی در ایام مختلف مذهبی، پر رنگ تر از گذشته حضور یافتند و در مسیر دستیابی به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

کد خبر 5901593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha