۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۲

علی شجاعی:

تعطیلات لیگ به فولاد کمک کرد/ همه از نتایج قبلی ناراضی هستند

تعطیلات لیگ به فولاد کمک کرد/ همه از نتایج قبلی ناراضی هستند

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشته ایم و با انسجام و همدلی که در تیم است مطمئن هستم که در دیدار های پیش رو موفق ظاهر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شجاعی هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با تعطیلی مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که تیم در اعضای کادرفنی داشت این تعطیلی باعث شد که به انسجام بیشتری برسیم و کمک بزرگی به ما کرد.

او ادامه داد: تمرینات منظم و پرفشاری را تاکنون در تهران و اهواز داشته ایم و «خوان ایگناسیو مارتینز» صحبت‌های زیادی با ما داشته و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای پیش رو در حد نام فولاد ظاهر شویم. تمامی اعضای تیم از نتایجی که تاکنون کسب شده ناراحت هستند و در چهره آنها مشخص است.

هافبک فولاد خاطر نشان کرد: مطمئنم که بازیکنان با روحیه بیشتری در مسابقات حاضر خواهند شد و تمامی ما منتظر دیدار با هوادار هستیم تا نتیجه تمرینات پرفشاری را که پشت سر گذاشته ایم، ببینیم. ان شاالله هواداران حمایت‌های خود را از ما بیشتر می‌کنند و با کمک آنها می‌توانیم صعود خوبی در جدول داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و فولاد خوزستان روز جمعه و از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 5902213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha