۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

به مناسبت میلاد پیامبر رحمت؛

مدرسه خیرساز یک کلاسه در روستای مبارک آباد بیجار افتتاح شد

مدرسه خیرساز یک کلاسه در روستای مبارک آباد بیجار افتتاح شد

بیجار_ مدرسه خیرساز یک کلاسه در روستای مبارک آباد بیجار به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدرسه مشارکتی دکتر ادریس فتحی در روستای مبارک‌آباد با حضور مردم مؤمن و انقلابی این روستا و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بیجار ظهر چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: این مدرسه با یک کلاس درس و مساحت محوطه ۲۵۰ متر مربع، مساحت ساختمان ۵۰ متر مربع، طول دیوار محوطه ۷۰ متر طول و با اعتبارات دولتی ۸ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمد حسین محبیان افزود: همچنین این مدرسه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خیر نیک اندیش در روستای مبارک آباد احداث و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

فرماندار بیجار به اهمیت مدرسه سازی اشاره کرد و بیان داشت: اگر بخواهیم توسعه پایدار داشته باشیم باید به مدرسه و دانشگاه نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نهضت مدرسه سازی همچنان استمرار خواهد داشت، عنوان کرد: از همه خیرین دعوت می‌کنیم تا با همت والای خودشان به ما کمک کنند تا در سطح شهر و روستاها به واسطه نداشتن مدرسه هیچ بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم.

محبیان اضافه کرد: کمک خیرین می‌تواند با بسترسازی آموزش‌وپرورش زمینه بهره‌مندی همه دانش آموزان در سطح روستاها و شهرستان از فضای آموزشی مناسب را فراهم کند.

کد خبر 5902547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha