۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵

ساکت الهامی:

می توانستیم برابر استقلال پیروز شویم/ نیاز به هماهنگی داریم

می توانستیم برابر استقلال پیروز شویم/ نیاز به هماهنگی داریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ما در این دیدار به اندازه ای بازی کردیم که بتوانیم امتیاز بگیریم و به نظرم می توانستیم پیروز هم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: به گروه داوری که فوق العاده قضاوت کردند و هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به تیم خوب استقلال هم بابت برد تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار به اندازه‌ای انرژی مصرف کردیم که از این بازی امتیاز برداریم. حتی می‌توانستیم برنده باشیم اما فوتبال همین است. موضوعی که برای من مهم بود، رسیدن مس رفسنجان به هارمونی واقعی است.

وی افزود: اگر بخواهم در خصوص موضوعات فنی صحبت کنم باید بگویم که یکی از بهترین بازی های مس رفسنجان را امروز شاهد بودید. چیزی جز این هم نمی توانم بگویم چرا که فکر همه چیز را کرده بودیم الا توپی که وارد دروازه ما شد. فوتبال همین است یک روز خوش است و یک روز بد، ولی از بازیکنانم راضی هستم و دست تک تک آن ها را می بوسم و تنها شرمنده هواداران شدیم و قول می دهم در بازی های بعدی جبران کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص اضافه شدن شیمبا به جمع نارنجی پوشان گفت: ببینید شیمبا تازه به جمع ما پیوسته است و سایر بازیکنان هم قطعا رفته رفته بهتر می شوند و به آن روزهای آرمانی خود می‌رسند. کیفیت مس رفسنجان امروز در اوج خود قرار داشت و نمی توانسیتم با کیفیت تر از این بازی کنیم. بازیکنانی را هم که داریم سعی می کنیم به رونی که می خواهیم برسانیم. هرچند فوتبال همیشه با نتیجه ارزیابی می‌شود اما باید بگویم که در آینده اگر اتفاقاتی که امروز در بازی با استقلال نیافتد می توانیم نتایج خوبی را بگیریم.

الهامی تصریح کرد: در بازی ها گل هایی را می خوریم که اصلا فکرش را نمی‌کنیم. اگر گل های تاکتیکی بخوریم اینقدر ناراحت نمیشم. شما نگاه کنید مات گل را زمانی خوردیم که برتر بودیم نیمه دوم را ما خیلی خوب آغاز کردیم اما توپ به شکل عجیبی وارد دروازه ما شد. فوتبال ما امروز در شرایطی قرار دارد که نوید روزهای خوبی را می‌دهد.

کد خبر 5905315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha