۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

آیت الله حیدری:

مبارزه تن به تن فلسطینی‌ها با روحیه شهادت طلبی امکانپذیر است

مبارزه تن به تن فلسطینی‌ها با روحیه شهادت طلبی امکانپذیر است

اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فلسطینی‌ها مبارزه تن به تن را با صهیونیست‌ها آغاز کردند و این نوع مبارزه، بسیار مهم است و نیاز به روحیه شهادت طلبی فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به عملیات نیروهای مقاومت ضد رژیم کودک کش اسرائیل اظهار کرد: به دنبال حملات ظالمانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین جواب دندان‌شکنی به صهیونیست‌ها داد.

وی در ادامه افزود: حدود هشت هزار راکت و موشک از سمت گروه‌های مقاومت، به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین پرتاب شد.

حیدری بیان کرد: البته به این امر اکتفا نشده و فلسطینی‌ها عملیات چتر بازی را برای اولین بار در سرزمین اشغالی پیاده کردند و مبارزه تن به تن را با صهیونیست‌ها آغاز کردند. این نوع مبارزه، بسیار مهم است و نیاز به روحیه شهادت طلبی فراوانی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: موکب فلسطینیان در اربعین حسینی در کربلا بر پا شده بود که تحت تأثیر قرار گرفتن نیروهای مقاومت از نهضت امام حسین (ع) را نشان می‌دهد.

حیدری تصریح کرد: فلسطینی‌ها به واسطه اربعین حسینی، روحیه شهادت طلبی پیدا کرده‌اند و امروز با تحولی بزرگ، مبارزه حسینی را با صهیونیست‌ها آغاز کرده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم به برکت سید الشهدا (ع)، هر چه زودتر آرزوی دیرینه امام، مقام معظم رهبری، همه محور مقاومت و ملت مظلوم فلسطین، تحقق پیدا کند و این غده سرطانی تا ابد از منطقه پاک شود.

کد خبر 5905751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha