۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲

استاندار چهارمحال و بختیاری:

کودکان مناطق کم‌برخوردار مورد توجه قرار گیرند

کودکان مناطق کم‌برخوردار مورد توجه قرار گیرند

شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید امکانات، عادلانه در مناطق کم‌برخوردار توزیع شود و بچه‌ها در این مناطق هم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری پیش از ظهر یک‌شنبه در جمع اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دوران کودکی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم برای درک اهیمت این دوران.

وی تصریح کرد: کودک باید کودکی کند و جوانی که دوران کودکی خوبی داشته باشد موفق‌تر است و اهمیت دوران کودکی از سوی بزرگان دین نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کودکان و نوجوانان سرمایه مهمی برای کشور هستند و توجه به این قشر آینده خوبی برای کشور رقم می‌زند.
حیدری با اشاره به اهمیت جلب افکار عمومی در هفته کودک ادامه داد: باید برای انس کودکان با کتاب فرهنگ‌سازی انجام شود تا آینده خوب و روشنی داشته باشند.

وی قصه‌گویی را یکی دیگر از روش‌های خوب تربیتی عنوان و تاکید کرد: نباید از این روش تأثیرگذار تربیتی غافل شد و توجه به این موضوع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهمیت بالایی دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به هم‌افزایی دستگاه‌ها برای پیش‌برد بهتر امورات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادآور شد: توسعه زیرساخت‌ها موضوع دیگر در این زمینه است و باید در همه شهرها مراکز کانون پرورش کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است حمایت‌های لازم از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکل بگیرد و آموزه‌های دینی در این فضا باید به‌خوبی مورد توجه قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: باید امکانات، عادلانه در مناطق کم‌برخوردار توزیع شود و بچه‌ها در این مناطق هم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

کد خبر 5905782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha