۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲

امام جمعه زرین دشت مطرح کرد؛

بی توجهی به حوزه درمانی شهرستان زرین دشت

بی توجهی به حوزه درمانی شهرستان زرین دشت

زرین دشت-امام جمعه زرین دشت با انتقاد از وضعیت حوزه درمانی این شهرستان گفت: رئیس جمهور صدای بیمارانی که در سایه نبود امکانات درمانی به شهرهای همجوار میروند، را بشنود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زرین دشت با اشاره به حضور هیأت دولت در استان فارس گفت: آقای رئیس جمهور صدای مردم زرین دشت را از تریبون‌نماز جمعه این شهرستان بشنوید که مجبورند برای مداوای بیماران خود آواره شهرهای همجوار باشند.

وی افزود: زرین دشت یکی از شهرستان‌های بسیار محروم استان فارس است که با مشکلات بسیاری در حوزه راه، آب، و درمان دست و پنجه نرم می‌کند.

خطیب جمعه زرین دشت با بیان اینکه تنها بیمارستان ۶۴ تختخوابه زرین دشت با ۳۲ تخت به بیماران خدمات محدود درمانی ارائه می‌کند، تاکید کرد: به دلیل نبود امکانات مورد نیاز درمانی و همچنین پزشکان متخصص در بیمارستان امام موسی کاظم علیه السلام زرین دشت مردم این شهرستان مجبورند که به شهرهای همجوار خود مراجعه کنند.

حجت الاسلام دروند پور یادآور شد: از لحاظ ظرفیت رسیدگی به مراجعه کنندگان در بیمارستان زرین دشت وضعیت به گونه‌ای است که حتی بیماران این شهرستان که از شهرهای دبیران و شهرپیر و روستاها برای درمان مراجعه می‌کنند، با نبود تخت و پزشک روبرو شوند.

وی خواستار افزایش تخت‌های بیمارستانی این شهرستان شد و ابراز کرد: معضل اصلی شهرستان زرین دشت نبود پزشکان متخصص تمام وقت در همه رشته‌های پزشکی است.

دروند پور تصریح کرد: بی توجهی به حوزه درمانی این شهرستان، نه در شأن و نه زیبنده این مردم است که با این وسعت برای مراجعه به یک متخصص کیلومترها راه را طی کنند تا به مراکز درمانی شهرهای همجوار برسد.

امام جمعه زرین دشت کمبود نیازهای درمانی و بهداشتی این شهرستان را تنها در حوزه‌های پزشکان و تخت‌های بیمارستانی ندانست.

کد خبر 5910189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha