۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۲

رئیس جمهور:

خط سوم انتقال آب از درودزن پیگیری شود

خط سوم انتقال آب از درودزن پیگیری شود

شیراز-رئیس جمهور گفت: خط سوم انتقال آب از درودزن با مجاهدت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح خط دوم انتقال آب سد درود زن از تمام نهادهای مرتبط با این پروژه که کار را به سرانجام رسانده اند، تشکر کرد.

وی گفت: طرح‌هایی مثل خط انتقال سوم حتماً با همین مجاهدت دنبال شود.

رئیس جمهور ادامه داد: ۵۳ طرح و پروژه در حوزه آب و برق از خدماتی است که در این استان طی ۲ سال گذشته انجام شده و این پروژه‌ها جزو ضرورت‌های استان بوده است.

وی اضافه کرد: این میزان کار با کار جهادی، شبانه روزی و با اخلاص توسط مهندسان پیمانکاران و کاربران و افراد فعال در این حوزه انجام شده است.

رئیسی با بیان اینکه آب و برق از زیرساخت‌های جدی برای رونق تولید و توسعه است، گفت: اگر آب و برق تأمین نشود هم زندگی مردم دچار مشکل می‌شود و هم شاهد توسعه در استانی مانند فارس که هم قطب کشاورزی و هم گردشگری است و در حوزه معادن می‌تواند بسیار فعال باشد نخواهیم بود.

رئیس جمهور مهمترین بخش از این کار را انتقال خط دوم آبرسانی به شیراز دانست و گفت: تاکنون این آب مورد نیاز از آب‌های زیر سطحی تأمین می‌شد که مشکلات خود را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه کار بزرگی برای بهره‌برداری از این پروژه انجام شده است، گفت: اگرچه بخشی از کار در سال‌های گذشته انجام شده اما بخش سخت کار در این ۲ سال انجام شده است؛ به عنوان نمونه ایجاد تونل که از ابتکارات قرارگاه سازندگی بود از کارهای خوبی است که به استحکام کار آبرسانی کمک می‌کند و تضمین کننده کار آبرسانی است.

وی خطاب به فعالان و تلاشگران گفت: دعای مردم پشت شماست، دعا برای شما که بی نام و نشان برای آب و برق و سایر خدمات تلاش می‌کنید.

کد خبر 5910202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha