۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۳

استاندار سمنان:

اولویت معادن سرکویر به کارگیری نیروهای بومی است

اولویت معادن سرکویر به کارگیری نیروهای بومی است

دامغان- استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت معادن سرکویر به کارگیری نیروهای بومی است، گفت: هدف از این اولویت بخشی، رفع بیکاری جوانان روستاهای حاشیه کویر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه شنبه در دیدار مردم حسینان از روستاهای توابع دامغان به میزبانی مسجد روستا، ضمن اشاره به مشکلات مردم منطقه بیان کرد: گازرسانی به روستاهای منطقه سرکویر به عنوان یکی از مطالبات بحق مردم، از طریق مرکز با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه بحث تأمین آب شُرب یکی از دغدغه‌ها و مطالبات بحق مردم منطقه بوده که برای ما نیز مورد تاکید و دارای اهمیت است، افزود: بالغ بر ۱۰۰ روستای منطقه‌های سرکویر، خارتوران و پل ابریشم نیازمند گازرسانی هستند که در دیدار با ریاست جمهوری نیز این مهم بیان شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه مکاتبات و پیگیری در این حوزه جهت گازرسانی به روستاهای منطقه سرکویر در حال انجام است، تاکید کرد: به منظور تسهیل دانش آموزان منطقه برای ادامه تحصیل، مشکلات مدرسه روستای معلمان طی دو هفته آتی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برطرف و آماده بهره برداری خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه اولویت معادن منطقه سرکویر، بکارگیری جوانان و نیروی کار روستاهای منطقه است، گفت: بحث احیا قنات، پرداخت ایاب ذهاب دانش آموزان، استقرار ایستگاه بازرسی، تخصیص زمین برای ساکنین روستا، احداث بوستان و سایر موارد مطروحه نیز پیگیری و بررسی خواهد شد.

کد خبر 5911719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha