سند اثبات جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه/ لحظه انهدام تانک مرکاوا

سند اثبات جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه/ لحظه انهدام تانک مرکاوا

منابع خبری تصاویری را منتشر کردند که جنایت جنگی صهیونیست‌ها در استفاده از بمب‌هایی ممنوعه فسفری علیه غزه را به اثبات می رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آناتولی گزارش داد کهتصاویر منتشرشده، استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از بمب‌های ممنوعه حاوی فسفر سفید در غزه را اثبات می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی از از بمب‌های حاوی فسفر سفید در حمله به نوار غزه استفاده کرده که استفاده این بمب‌ها علیه غیرنظامیان، در سطح بین المللی ممنوع شده است.

فسفر سفید در اثر تماس با هوا مشتعل می‌شود و به‌شدت می‌سوزد و می‌تواند پارچه، سوخت، مهمات و سایر مواد قابل احتراق را شعله‌ور کند. علاوه بر قابلیت‌های تهاجمی، فسفر سفید یک عامل تولید دود بسیار کارآمد است که با هوا واکنش می‌دهد و بلافاصله پوششی از بخار فسفر پنتااکسید تولید می‌کند.

لحظه انهدام تانک مرکاوا از سوی حزب الله

حزب الله لبنان فیلم لحظه هدف قرار دادن تانک‌های مرکاوای رژیم صهیونیستی در پایگاه حانیتا را منتشر کرد. در این عملیات یک فرمانده نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و چهار نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

کد خبر 5912911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      خب تایید شد حالا میخواهید چیکارش کنید
    • گنجی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      اقدام حزب الله در هدف قرار دادن مواضع اسراییل کودک کش خیلی خوب است و در صورت امکان باید بیشتر شود تا تمرکز ارتش بی رحم اسراییل از غزه قهرمان برداشته شود سوریه نیز باید از جولان اقدام کند
    • ولی شیبانیان IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      حال که آمریکا و اروپا تمام قد در کنار اسراییل هستند چرا کشورهای مسلمان نباید تماقد در کنار فلسطین باشند