۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴

جابری انصاری در گفت‌وگو با مهر:

بمباران بیمارستان غزه با هیچ منطقی جز توحش قابل تفسیر نیست

بمباران بیمارستان غزه با هیچ منطقی جز توحش قابل تفسیر نیست

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت:جنایات صهیونیست ها در بمباران بیمارستان غزه با هیچ منطقی به جز منطق توحش و اشغالگری جنایتکاران صهیونیست قابل تفسیر نیست.

حسین جابری انصاری شب گذشته در حاشیه تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در میدان فلسطین تهران برگزار شد ضمن گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، اظهار داشت: جنایت وحشتناکی که شب گذشته اسرائیلی‌ها در حمله به بیمارستان غزه انجام دادند در ادامه مجموعه جنایت‌هایی بود که طی چند روز گذشته انجام داده بودند.

وی ادامه داد: این جنایات با هیچ منطقی به جز منطق توحش و اشغالگری جنایتکاران صهیونیست قابل تفسیر نیست.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با بیان اینکه چنین جنایتی از سوی صهیونیست‌ها سبب برانگیخته شدن موجی از مخالفت‌ها در سطح منطقه خواهد شد، افزود: امیدوارم در بستر این ظلم و ستم فاحشی که علیه ملت فلسطین انجام می‌شود، حرکتی ایجاد شود که این خون‌ها به هدر نرود و حمایت حداقلی که بایستی از فلسطینی‌ها صورت گیرد در کل منطقه و جهان ایجاد شود.

جابری انصاری تصریح کرد: باید دولت‌های اسلامی به وظایف حداقلی انسانی، اخلاقی، وجدانی و انسانی خودشان عمل کنند چرا که در برابر چنین جنایتی به هیچ عنوان نمی‌توان سکوت کرد.

وی عنوان کرد: ماشین تبلیغاتی صهیونیست و هم پیمانانشان شروع به انداختن مسئولیت بمباران بر گردن دیگران و حماس کرده‌اند در حالی که در لحظات اول این حمله به بیمارستان سخنگویان صهیونیست در فضای رسانه‌ای مسئولیت این کار را بر عهده گرفته‌اند. بنابراین باید اقدامات لازم در رابطه با چنین جنایاتی انجام شود تا اجازه سو استفاده به جنایتکاران داده نشود.

کد خبر 5914805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha