۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۷:۳۹

نماینده ولی فقیه در گلستان:

جزیره آشوراده می‌تواند محور توسعه برای گلستان باشد

جزیره آشوراده می‌تواند محور توسعه برای گلستان باشد

گرگان-نماینده ولی فقیه درگلستان با اشاره به اینکه جزیره آشوراده می‌تواند محور توسعه برای گلستان باشد،گفت: با دستوری که رئیس جمهور صادر کردند اکنون اقدامات خوبی در این جزیره در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه پنجشنبه در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور اظهار کرد: وزارتخانه‌ها هر کدام اقدامات مختص به خود را دارند اما مسئولیت وزارت کشور اقدامات کلی و رصد استان‌ها است، که مسئولیتی سنگین بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی گلستان پروژه‌ای بود که سال‌ها با ۹۰ هزار سهامدار بر زمین مانده بود، افزود: با سفر رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مجریه به استان و تدابیری که اندیشیده شد مشکلات آن مرتفع شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه جزیره آشوراده می‌تواند محور توسعه برای استان باشد، گفت: طی ۲۰ سال گذشته در دولت‌های مختلف بنده آن را پیگیری کردم و خوشبختانه آیت الله رئیسی با حضور در این جزیره دستور قاطعی برای رفع مشکلات آن صادر کردند و اکنون اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: اگرچه مشکلات زیاد است اما به تعبیر مقام معظم رهبری با کار جهادی می‌توان مشکلات را مرتفع کرد و در آینده نزدیک شاهد جایگاه ممتاز کشور در سطح منطقه باشیم.

نورمفیدی جنایت رژیم غاصب صهیونیستی را جنایتی بزرگ دانست و اظهار کرد: فراتر از آن جنایت روایت‌هاست که تلاش دارند ظالم را مظلوم جلوه دهند و برخی نیز تحت تأثیر این روایت‌های دروغین و ظالمانه قرار می‌گیرند.

وی افزود: خوشبختانه جبهه مقاومت در کل منطقه شکل گرفته است و هیمنه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی شکسته شده و به فرمایش مقام معظم رهبری این رژیم غاصب ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

نماینده ولی فقیه گفت: خوشبختانه استاندار گلستان استانداری فعال و دلسوز است و تلاش دارد مشکلات استان را هرچه سریع‌تر مرتفع کند.

کد خبر 5916558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha