۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

رییس پلیس راهور اردبیل:

رانندگی در معابر شهری نیاز به هوشیاری و تمرکز حواس کامل دارد

رانندگی در معابر شهری نیاز به هوشیاری و تمرکز حواس کامل دارد

اردبیل-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: رانندگی در معابر شهری نیاز به هوشیاری و تمرکز حواس کامل از سوی راننده وسیله نقلیه دارد.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه در بین اقشار مختلف مردم بسیار بالا است که استفاده از این وسیله در حین رانندگی بسیار خطر آفرین است.

وی افزود: رانندگی در معابر شهری نیاز به هوشیاری و تمرکز حواس کامل از سوی راننده وسیله نقلیه دارد تا بتواند در شرایط بروز خطر عکس‌ العمل به موقع و مؤثر از خود نشان دهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: درگیر کردن ذهن با موارد مختلف از جمله تلفن همراه در حین رانندگی موجب می‌شود تا راننده قادر به تشخیص مسیرهای صحیح و حفظ فاصله مناسب خود با سایر خودروها نباشد و همچنین در رؤیت به موقع خطر با تأخیر مواجه شود.

سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: به رانندگانی که قصد استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را دارند توصیه می‌شود حتماً خودروی خود را در محل مناسبی پارک کرده و پس از اتمام مکالمه به ادامه مسیر بپردازند تا از تبعات سو استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در امان باشند.

کد خبر 5916752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha