۲ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۰

بارگاه منور رضوی غرق جشن و سرور در میلاد امام حسن عسکری(ع)

بارگاه منور رضوی غرق جشن و سرور در میلاد امام حسن عسکری(ع)

مشهد- همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) صحن و سرای بارگاه منور رضوی آذین بندی شده است و صدای مولودی خوانی، دعا و نیایش از اماکن متبرکه به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گرد هم آمده‌اند تا میلاد فرخنده این امام همام را به محضر شمس الشموس تبریک عرض کنند.

همچنین ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و معرفتی متنوعی برای بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات این روز نورانی در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

جشن صبح میلاد حضرت باب الحوائج (ع) قبل از نماز ظهر و عصر ساعت ۱۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرجام در رواق امام خمینی (ره) شروع می‌شود.

و در ادامه پس از آن عاشقان مولا از دکلمه خوانی، اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم و مولودی خوانی جعفرنژاد مداح اهل بیت (ع) مستفیض خواهند شد.

مراسم جشن شام میلاد ابو المهدی (ع) سه شنبه ۲ آبان ماه ساعت ۱۸ با قرائت زیارت امین گشایش می‌یابد و پس از بهره‌مندی زائران از دکلمه خوانی و سخنرانی حجت الاسلام مرتضی دهشت، دعای توسل با نوای گرم ابراهیم قانع از مداحان برجسته مشهدی در این مکان نورانی طنین انداز خواهد شد.

کد خبر 5920201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha