۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

طرح فاضلاب پردیسان به طول ۲۱ کیلومتر اجرایی می شود

طرح فاضلاب پردیسان به طول ۲۱ کیلومتر اجرایی می شود

قم- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: طرح فاضلاب پردیسان شامل ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب به قطر ۱۶۰۰ میلی‌متر و یک باب تصفیه‌خانه با ظرفیت ۵۵ هزار مترمکعب اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بختیاری با اشاره به بازدید معاون اجرایی رییس‌جمهور و استاندار قم از اجرای پروژه بخشی از خط انتقال فاضلاب پردیسان که با اعتباری بالغ بر ۱,۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است، گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این بازدید مطرح شد مشکلات و عقب ماندگی چندین ساله تأسیسات فاضلاب شهر قم بود.

وی وجود ۲۴۰ کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب فرسوده در شهر و لزوم اصلاح آن، مشکلات تأمین اعتبار زیرساخت‌های آب و فاضلاب سایت‌های نهضت ملی مسکن و ضرورت تسریع در احداث خط انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان را از دیگر موضوعاتی مطرح شده در این بازدید برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در این بازدید جنبه‌های مختلف مشکلات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: پس از بررسی‌های لازم مقرر شد پیگیری تا حصول نتیجه برای عقد قرارداد با سرمایه‌گذار جهت انتقال و تصفیه فاضلاب خام پردیسان، و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل مبلغ اعتبار مصوب طرح فاضلاب شهر قم و همچنین تخصیص اعتبار مناسب برای طرح فاضلاب پردیسان از سازمان برنامه‌وبودجه کشور صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح فاضلاب پردیسان شامل ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب به قطر ۱۶۰۰ میلی‌متر و یک باب تصفیه‌خانه با ظرفیت ۵۵ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است که قرارداد اجرای ۶ کیلومتر از این خط لوله منعقد شده و در حال اجراست.

بختیاری با بیان اینکه معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این بازدید بر ضرورت تسریع در اجرای تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب شهر قم تاکید کرد، در خصوص تخصیص به موقع اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به طرح فاضلاب قم هم قول مساعد داد.

کد خبر 5920583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha