شلیک ۲۲ موشک ویرانگر به هر یک کیلومتر مربع در غزه از سوی تل آویو

شلیک ۲۲ موشک ویرانگر به هر یک کیلومتر مربع در غزه از سوی تل آویو

منابع حقوق بشری با اشاره به بمباران وحشیانه غزه از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به طور میانگین به هر یک کیلومتر مربع درغزه ۲۲ موشک ویرانگر شلیک شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ناظر حقوق بشر اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ای ادامه حملات هوایی وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در نوار غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی را که به موجب قوانین بین‌الملل جنایت جنگی محسوب می‌شود، به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از آغاز حملات به غزه در هفتم اکتبر، به طور میانگین به هر یک کیلومتر مربع در نوار غزه که کلاً ۳۶۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و بیش از ۲.۳ میلیون نفر جمعیت دارد، ۲۲ موشک ویرانگر شلیک کردند.

این گزارش می‌افزاید که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و حجم بمباران مناطق مسکونی در تاریخ جنگ‌های این رژیم بی‌سابقه بوده و صهیونیست‌ها مناطق مملو از جمعیت را بمباران می‌کنند تا بیشترین میزان تلفات را به فلسطینیان وارد کنند.

در این گزارش به بمباران برخی بازارها و مراکز تجاری از جمله مرکز تجاری ابو دلال، بازار مرکزی النصیرات، بازار جبالیا و قهوه خانه‌ای در خان یونس اشاره شده که طی آن صدها نفر شهید و مجروح شدند.

ناظر حقوق بشر اروپا-مدیترانه تاکید کرد که علاوه بر این، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست کم ۷ نانوایی را در حالی که ده‌ها نفر در آنجا حضور داشتند، بمباران کردند و ده‌ها مسجد، کلیسا، بیمارستان، مراکز درمانی و مدارس که افراد آواره و بی سرپناه در آنجا اسکان داده شده بودند، مورد حمله قرار گرفته است.

کد خبر 5920922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha