۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴

اجرای طرح «من‌ شهردارم۲» در منطقه ۱۱ تهران

 اجرای طرح «من‌ شهردارم۲» در منطقه ۱۱ تهران

در نشست بررسی پروژه‌های توسعه محله‌ای شهرداری منطقه ۱۱؛ موضوع نوآوری و خلاقیت در اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای و اهتمام ویژه به طرح «من‌شهردارم۲» مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صبحگاهی بررسی وضعیت پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه با محوریت طرح من شهردارم ۲ و خلاقیت در شناسایی ظرفیت‌های محلی برای پروژه‌های ۱۴۰۳ مورد بررسی و ارائه قرار گرفت.

سید محمد موسوی شهردار منطقه در این نشست گفت: هنر مدیریت در مدیریت شهری اجرای اقدامات روتین و منظم نیست. توقع مدیریت شهری از مدیران اجرایی شناسایی ظرفیت‌های ویژه و تمرکز بر موضوعات مدنظر مردم است تا در نتیجه امیدآفرینی شود و گره‌های چند ساله شهر حل شود.

وی افزود: اجرای طرح من شهردارم سال گذشته تجربه‌ای شد، برای اقدام ویژه نوبت دوم این طرح و شهرداران نواحی باید با توجه و اقدامات خلاقانه با مشارکت روابط عمومی اطلاع رسانی گسترده کنند و مردم را از این طرح آگاه کنند.

موسوی تصریح کرد: منطقه ۱۱ پایتختِ، پایتخت جمهوری اسلامی است و الزام است به دور از روزمرگی برای کوچه به کوچه این منطقه توسط مدیران و شهرداران نواحی برنامه و اولویت کاری تعریف شود که فراتر از وظایف باشد و این انتظار ما است.

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: وضعیت پروژه‌های توسعه‌ی محله‌ای مستقیماً نشان دهنده‌ی میزان توانمندی مدیر مربوطه است و میزان اشراف به موضوعات کاری، میزان شناسایی اولویت‌ها و میزان برنامه‌ریزی مدیریتی را نشان می‌دهد که برنامه قوی یعنی کلاً شما قوی کار کرده‌اید و کوچه پس کوچه‌ها را می‌شناسید یعنی درد مردم را می‌دانید و خوب شناسایی کرده‌اید که از داخل این موضوع می‌شود یک برنامه خوب برای سال آتی درآورد.

وی در پایان گفت: الزام است تا طرح من شهردارم ۲ را با قدرت شروع کنیم و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای سال ۱۴۰۳ ارائه کنیم تا پروژه‌های توسعه محله‌ای به نوع امیدآفرین و مطلوب مردم اجرا شود.

کد خبر 5921693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha