۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

امام جمعه زرین دشت:

طوفان الاقصی استراتژی تهاجمی برابر عادی‌سازی روابط با اسرائیل بود

طوفان الاقصی استراتژی تهاجمی برابر عادی‌سازی روابط با اسرائیل بود

زرین دشت- امام جمعه زرین دشت گفت: "طوفان الاقصی" یک استراتژی تهاجمی در برابر سیاست های آمریکایی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های این هفته نماز دشمن شکن جمعه شهرستان زرین دشت، یکی از مهمترین و قدرتمندترین سلاحِ یک ملّت و جامعه را اندیشه مقاومت و ایستادگی آن ملت در برابر دشمنان دانست و عنوان کرد: اندیشه مقاومت مقابله با ظلم مقابله کردن و دفاع از مظلوم و کنار نیامدن با اندیشه‌های ظالمانه است.

وی افزود: این طبیعی است که گردنکشان و ظالمانی که در عالم وجود دارند با این طرز تفکر و شعار مقاومت کنار نیایند.

خطیب جمعه زرین دشت یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای شکل گیری و حتی قبل از شکل گیری با وجود اینکه هم از لحاظ تجهیزات نظامی و هم از لحاظ نیروی انسانی آموزش دیده درحداقل های ممکن بود اما از جهت اندیشه مقاوت و ایستادگی در مقابل ظالمان دراوج خود بوده است.

حجت الاسلام دروند پور با بیان اینکه یکی از مهمترین میدان‌های مقاومت و ایستادگی میدان هشت سال دفاع مقدس بود، یادآور شد: امروز مردم فلسطین هم با اندیشه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند و طوفان الاقصی را می‌توان علاوه بر ضربه به پیکره رژیم صهیونیستی یک استراتژی تهاجمی در برابر سیاست‌های آمریکایی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه تحلیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی یک ضربه شدید اطلاعاتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نتوانستند وقوع آن را پیش‌بینی کنند، تصریح کرد: طوفان الاقصی از فلسطین آغاز شد اما منافع آمریکا را در کل منطقه هدف قرار می‌دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرین دشت خاطرنشان کرد: شاید در ظاهر افتخار پیروزی این عملیات برای گروه‌های فلسطینی است اما در واقع کل جریان مقاومت احساس پیروزی می‌کنند.

دروندپور ابراز امیدواری کرد که با تدبیر جبهه مقاومت، واکنش ملت‌های اسلامی به جنایات اسرائیل در غزه در حد احساسات باقی نخواهد ماند و به راهبرد کلان مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تبدیل می‌شود.

کد خبر 5922908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha