۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

امام جمعه موقت سمنان:

برخورد با مقصران «حادثه طزره» مطالبه کارگران و عموم مردم است

برخورد با مقصران «حادثه طزره» مطالبه کارگران و عموم مردم است

سمنان- امام جمعه موقت سمنان ضمن اشاره به بررسی حادثه جان باختن شش کارگر معدنچی در معادن طزره دامغان، گفت: برخورد با مقصران مطالبه کارگران و عموم مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن اشاره به ورود دستگاه قضائی به بررسی حادثه انفجار در معدن رزمجاه غربی که شهریورماه امسال به جان باختن شش کارگر انجامید، بیان کرد: باید به مطالبات کارگران رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه برخورد با مقصران جاده معدن طزره مطالبه کارگران و عموم مردم است، تاکید کرد: دستگاه قضائی و سازمان بازرسی و دیگر مراجع قصورهای احتمالی در این زمینه را مورد بررسی قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه برخورد با مقصران احتمالی این حادثه مطالبه مردم و کارگران مجموعه طزره است، تاکید کرد: دستگاه قضا با اهتمام پیگیر احقاق حق و حقوق معدنچیان باشد.

قدس پور به انتقاد از برخی دخالت‌ها در انتصابات نیز پرداخت و افزود: گزارش‌هایی دریافت می‌شود که برخی انتصابات در استان سمنان مبتنی بر روابط بوده است لذا باید دستگاه‌های نظارتی در این زمینه ورود داشته و مسائل را با دقت بررسی کند.

وی در ادامه به طوفان الاقصی هم اشاره کرد و گفت: امروز شاهد هستیم که اسرائیل حتی فضای رسانه‌ای را نیز باخته چرا که تمام دنیا امروز حامی فلسطین هستند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تمام کشورهای دنیا حامی فلسطین و مردم غزه هستند، تاکید کرد: این امر نشان می‌دهد که اسرائیل در همه جبهه‌ها قافیه را باخته است.

کد خبر 5922943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha