۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

رییس دانشگاه اراک:

تفاهم نامه بین نیروی دریایی ارتش و دانشگاه اراک منعقد شد

تفاهم نامه بین نیروی دریایی ارتش و دانشگاه اراک منعقد شد

اراک- رییس دانشگاه اراک گفت: تفاهم نامه بین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه اراک در راستای افزایش همکاری در حوزه ملی و بین المللی صنعت دفاعی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذوالفقاری ظهر شنبه در نشست فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری با دانشگاهیان استان مرکزی در دانشگاه اراک اظهار داشت: دانشگاه در زمینه حکمرانی دانش بنیان هدفگذاری شده است.

وی افزود: به دنبال تحقق دانشگاهی مردمی، جذاب برای دانشجویان و تبدیل آن به دانشگاهی امین برای نسل آینده و پیشران در اقتصاد دانش بنیان و پیشرو در تولید علم با زمینه بومی هستیم.

رییس دانشگاه اراک گفت: درخشش نام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها به ویژه آب‌های جهان افتخار بزرگی است و فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش می‌تواند روی ظرفیت‌های علمی و آموزش عالی استان مرکزی و به ویژه شهر اراک در پیشبرد اهداف حوزه دفاعی حساب ویژه باز کند.

ذوالفقاری بیان کرد: امید است حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دانشگاه اراک مقدمه‌ای برای توسعه تعامل و همکاری‌ها باشد و در حوزه ملی و بین المللی همکاری پیشگام باشیم.

وی اظهار داشت: این تفاهم نامه تمامی ظرفیت آموزش عالی استان را در بر می‌گیرد و از مدت‌ها قبل زیرساخت عقد این تفاهم نامه در چند زمینه مشخص از جمله حوزه‌های های تک، آموزش و تأمین سلامت و امنیت غذایی نیروهای دریایی آماده شده است.

کد خبر 5923803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha