۷ آبان ۱۴۰۲، ۰:۱۰

جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» آغاز به کار کرد

جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» آغاز به کار کرد

یزد- جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» در یزد آغاز به‌کار کرد و دبیر این رویداد هنری نیز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» همزمان با سالگرد شهادت ۲۸ شهید نوجوان و جوان یزدی در محفل شب خاطره « غرب خون» فعالیت خود را آغاز کرد و ابوالفضل کرمانی نسب به عنوان دبیر اجرایی این رویداد هنری معرفی شد.

جشنواره سرود به سوی قدس با محوریت فرمانده جاویدالاثر «حاج احمد متوسلیان یزدی» و با موضوعات نابودی اسرائیل (طوفان الاقصی )، سرداران مواجهه با اسرائیل، راه قدس از کربلا می گذرد و اربعین و آزادی قدس، در دو بخش تولید اثر و اجرای زنده برگزار می شود.

جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» آغاز به کار کرد

کرمانی نسب، دبیر اجرایی این جشنواره گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۹ آبان است و برگزیدگان مرحله اول، اواخر آذر معرفی خواهند شد.

ابوالفضل کرمانی نسب که ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه سرود دارد، تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر ملی و بین المللی تولید و اجرا کرده است.

این هنرمند در سال ۱۳۹۸ به عنوان مربی برتر سرود کشور در دوره هم افزایی و پیشرفت فرهنگیِ کشورهای جهان اسلام که به میزبانی لبنان برگزار شد، حضور یافت.

علاقه مندان برای مشاهده فراخوان جشنواره و ثبت نام به سایت سینوا به نشانی www.sinavaa.com مراجعه کنند.

جشنواره سرود به سوی قدس به همت حوزه هنری استان یزد و مشارکت مرکز سینوا، مرجع تخصصی سرود و جمع خوانی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

کد خبر 5924195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha